Wat ga jij doen als het deze zomer regent?


Friends kijken?

Of werken aan je website om meer resultaat te krijgen?


Zomerworkshops

Level up your website

Krijg meer resultaat 
zonder moeite

Ontdek hoe je met minder moeite meer haalt uit jouw website

Meer resultaat eens je de trucjes kent.

Wat je leert, weet je voor heel je leven.

SIMPEL EN GEMAKKELIJK

Workshops van max één uur

Ben je de trainingen, cursussen en workshops  ook beu waarbij je urenlang video's moet bekijken om te leren?

Wat als je met workshops naar keuze van maar één uur leert wat je moet weten?

Wat als je zelf kan kiezen welk onderwerp het best past bij jouw probleem?

Om te leren wat je moet weten om te leven met resultaat.

Welke zomerworkshops zijn er?

Kijk eens naar een website die je aantrekkelijk vindt.

Op welke basis beslis je of je verder leest of niet?

Want een website wordt niet gelezen, die wordt gescand:

  • 55% van alle pagina's krijgen maar 15 seconden aandacht
  • websitebezoekers lezen maar 20% van de tekst op een pagina
  • websitebezoekers spenderen 69% van hun tijd op de linkerhelft en 30% op de rechterhelft van de pagina

(Bronnen: Jacob Nielsen en Hub.uberflip)


Er zijn 3 elementen die bepalen of je verder kijkt op een website:

  1.  Titels
  2.  De inleiding
  3. De knoppen

Hoe zit het met jouw titels, inleidingen en knoppen?

Ik zal het jou vertellen.

Leer je titels, inleidingen en/of knoppen aanpassen zodat je websitebezoekers onbewust verleid.

Eens je dit weet, maak je nooit meer dezelfde fouten.

Levenslange kennis in ruil voor 1 uur per workshop.

Onweerstaanbare titels

Je titels op je website moeten in enkele seconden websitebezoekers overtuigen. Hiervoor bestaan er een aantal trucs en tools die je kunnen helpen. In één uur tijd ontdek je alles over onweerstaanbare titels.

Prikkelende inleidingen op je website

Leer tips om je inleiding zo prikkelend en uitdagend te maken dat je websitebezoekers verder lezen en uiteindelijk doen wat jij wilt. Eens je door hebt hoe dit werkt, zal je nooit meer een saaie inleiding schrijven.

Verleidelijke knoppen op je website

Hoe kan een knop op mijn website nu bepalen wat een websitebezoeker doet? Ik hoor het je zo denken.  Een websitebezoeker beslist deels onbewust. Als je knoppen inspelen op dat onbewuste, is de kans groter dat een website bezoeker erop klikt. Na deze workshop weet je hoe je jouw knoppen moet maken. 

Je hebt de keuze

Je kiest de workshop waar je 'goesting' in hebt.


Je wilt maar één workshop volgen.

Dat kan.

Je kiest de workshop die je nodig hebt.

Je betaalt 75 euro.

Vanaf 21 juli is de workshop beschikbaar.



Je wilt alle drie de workshops volgen. 

Dat kan.

Je betaalt maar 199 euro.

Wil je twee workshops?

Dan betaal je twee keer 75 euro.

Vanaf 21 juli zijn de workshops beschikbaar.

Aarzel niet, schrijf je nu al in!

Want je kan nu al je vragen stellen die je hebt.

Nu we hier toch Rachel uit Friends zien, doet dit mij denken aan koffie. 

De koffie die ze schonk in  Central Perk

Wie inschrijft voor 15 juli krijgt de gelegenheid om tegen een gunstprijs van 299 euro een deca koffie review (d.i. een light analyse van zijn website te krijgen). De normale prijs voor een volledige analyse (hoe uitgebreid die is, lees je hier) is 799 euro. 

Je krijgt bij de workshop ook een oefening Qigong (wees gerust, je doet dit zittend en het duurt 30 seconden) zodat je in de toekomst weet hoe je terug fit raakt na een uitputtende online vergadering of online training die langer dan 1 uur duurt. Je weet wel, die andere trainingen en workshops. 

© Blogschrijver. All rights Reserved I Disclaimer

>
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial