Workshop
Wat als je met onweerstaanbare titels je klanten onbewust kan verleiden zodat ze doen wat jij wilt?

Wie geld wil verdienen met zijn website heeft niet gewoon goede titels nodig...

Nee,  je hebt onweerstaanbare titels nodig die jouw klanten onbewust verleiden.

Want 8 op 10 mensen lezen wel je titels, waarvan er echter maar 2 doorklikken.

Verbeter je titels, maak ze onweerstaanbaar en verleid je klanten onbewust
zodat er meer dan 2 bezoekers doorklikken.

Want wees eens eerlijk: als je zelf een website bezoekt, zijn het de titels die beslissen of je verder leest of niet.

Niet de tekst, niet het logo, niet de design van de website,
neen, jouw titels bepalen of je bezoeker op je website blijft of niet.

"If you use a poor headline, it does not matter how hard you labor over your copy because your copy will not be read." - John Caples

Deze workshop is voor jou als...

je geen inspiratie hebt hoe je zelf onweerstaanbare, aantrekkelijke titels schrijft.

je goede teksten en producten hebt op je website,
maar je nog niet het gewenste resultaat bereikt.

je online succesvol wilt zijn, maar er niet in slaagt.

Klinkt dit vertrouwd in je oren?

Het hoeft niet zo te zijn!

Het schrijven van onweerstaanbare titels die jouw klanten onbewust verleiden, 
ligt ook binnen jouw mogelijkheden!


"People are hurried. 
The average person worth cultivating has too much to read… 
They are not going to read your business talk unless you make it worth their while and let the headline show it." Claude Hopkins

Een kleine waarschuwing: deze workshop is niet voor iedereen!

Enkel  voor wie succes wil en hier tijd voor wilt vrijmaken, 

 wie in zichzelf of zijn onderneming wilt investeren, 

zal alles halen uit deze workshop. 

Enkel voor mensen en ondernemingen met een mindset gericht op succes.

Die aanvaarden dat zij niet alles kunnen weten.

Een voorbeeld:

Voorbeeld van een titel voor  je de workshop gevolgd hebt:


"12 stappen voor goede marketing"



Voorbeeld van een titel na het volgen van de workshop:


" Wat zijn de 12 fouten waardoor je weet dat jouw marketing de weg verloren is?"


Welke titel zou jij aanklikken en verder lezen?


Want jouw tijd is te kostbaar om te verkwisten 

Je zit nu vast in een eindeloos draaiend wiel en het is niet het rad van fortuin.
Je hebt de juiste intenties, je werkt hard, maar je website levert niet het gewenste resultaat.
Je voelt je als een hamster in een wiel die in een kooi gevangen zit,
omdat je niet het resultaat ziet van de tijd en het geld die je in je onderneming en website steekt.

Deze workshop stopt het draaien van het wiel. 

Tenminste als je ervoor werkt, want ik beloof je geen gouden bergen als je zelf niet klimt.

Je krijgt:

Checklist om te downloaden

Een checklist hoe je jouw klanten kan verleiden.

Templates

Een template met 200 onweerstaanbare titels.

Inzichten

Inzichten in statistieken en menselijk gedrag.

De workshop

Een workshop met oefeningen hoe je onweerstaanbare titels schrijft.

Uitleg over tools

Uitleg over tools, o.a. SEO-tools die je kan gebruiken om performante titels te schrijven.

Titelpraatje

Je krijgt de kans op een extraatje: we passen samen enkele titels van je website aan en kijken wat het resultaat is in een titelpraatje.

Kortingen

Op toekomstige cursussen van Blogschrijver  zal je kan op een  korting krijgenals je je inschrijft voor deze cursus.

Een magische woordenlijst

Een lijst met 101 magische woorden die klanten verleiden

Mijn swipefile

Toegang tot voorbeelden uit mijn swipefile waarin ik onweerstaanbare titels heb verzameld.

Schrijf je nu in tijdens deze  lanceringsperiode !

Deze aanbieding loopt tot  15 september en zal daarna voor de eerste keer worden gelanceerd, daarom krijg je nu 

50% korting

299 euro in plaats van 600 euro (incl. BTW).


P.S.: extra voordeel: 
je zal jouw vragen vooraf kunnen stellen
zodat  de antwoorden verwerkt zitten in de workshop

(als ze natuurlijk met het onderwerp te maken hebben) 

Probeer het 100% risicovrij gedurende 30 dagen!

Twijfel je?

Gedurende 30 dagen kan je jouw geld terugvragen als de cursus niet voldoet aan jouw verwachtingen. Want wij willen enkel tevreden klanten en kwaliteit leveren.

Dus welk risico loop je door op dit unieke aanbod in te gaan?

Waarom zou ik me bezig houden met titels?

Een titel vertelt je websitebezoeker wat hij er kan lezen. Als je weet dat we binnen de 8 seconden beslissen of we verder lezen, dan begrijp je wel dat een titel zeer belangrijk is.

Jouw titels beïnvloeden je ranking in Google. Of om het met een ander, vaktechnisch woord te zeggen: je SEO (search engine optimalisation) wordt beïnvloed door de titels die je gebruikt. Het is het eerste wat je ziet als je scrolt door zoekresultaten op Google. Zeg eens eerlijk: is het niet door de titel van een blogbericht dat je beslist om daarop te klikken?

Je titels bepalen of een websitebezoeker geïntrigeerd is zodat hij blijft plakken op jouw website.  Korte, intrigerende titels die  entertainen, zelfs lichtjes provocerend of humoristisch zijn, zijn hiervoor geschikt.

Kortom: jouw blog- en websitetitels vormen het venster op de inhoud van je website.

Woorden zijn belangrijk

Woorden zijn belangrijk

Schrijf je toch maar niet in 

Ach, weet je wat, misschien schrijf je je toch maar beter niet in.

Het gaat maar over woorden, wat betekenen die?

Wie wil er nu onweerstaanbare titels die zijn klanten onbewust verleiden op zijn website?

Jij toch niet zeker?  Nee, alles is goed zo zoals het is.

FAQ

Hier enkel antwoorden op vragen die je misschien hebt:

Waarom deze FAQ-sectie?

Waarom zal de workshop maar beschikbaar zijn na 15 september?

Is er voorkennis nodig ?

Moet ik een technisch talent zijn?

Enkel voor  de ambitieuze ondernemer: wat als je met  onweerstaanbere titels klanten kan onbewust verleiden zodat ze doen wat jij wilt.

Wist je dat ambitie afkomstig is van het Latijnse woord ambitionem, wat ook betekent het rondgaan om stemmen te werven, op iets jagen? Vandaar dat ik dus wel het woord ambitieus moest gebruiken in deze landingspagina, want ik jaag natuurlijk op jouw inschrijving, zoals jij jaagt op meer klanten.  Bovendien heeft ambitieus dezelfde stam als ambacht.

Wil je de ambacht leren om klanten te verleiden, dan is dit jouw workshop. Leer hoe jouw website een magneet kan worden voor je  klanten.

magneet voor klanten

www.blogschrijver.be

>
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial