Leid jij je onderneming?
Ja?
Ben je daar echt zeker van?
Je bent verkeerd.
Het is de schrijver die jouw onderneming leidt.
De tekstschrijver die de teksten van je website schrijft.
Want de tekstschrijver zorgt voor de aandacht.
De tekstschrijver zorgt voor verkoop en leads.
De tekstschrijver zorgt voor het engagement van je publiek.
De tekstschrijver beïnvloedt wat mensen die je website bezoeken denken en doen.
Want zijn of haar woorden zijn het eerste contact met jouw publiek.
Want zijn of haar teksten doen mensen dromen, volgen of kopen.
Want zijn of haar zinnen smeden een band met je klanten.
Het is de schrijver die jouw onderneming leidt.
De woorden van de copywriter vormen de basis van alle inhoud online, van alle content.
De woorden van de copywriter verleiden of stoten af.
De woorden van de copywriter worden een blogpost, webpagina of landingspagina.
De vraag is alleen: weet jij wie jouw onderneming leidt?
Het is de schrijver die jouw onderneming leidt.
Als je geen tijd hebt om zelf goede teksten te schrijven.
Als je geen tijd hebt om zelf te investeren in zoekmachine optimalisatie (SEO).
Als je geen tijd hebt om de trucs van copywriting te leren.
Dan…..
Moet je werken met echte copywriters met kennis van SEO opgeleid zijn.
Of het nu copywriters, tekstschrijvers of contentmarketeers zijn.
En deze betalen wat zij verdienen.
Want uiteindelijk zijn het deze tekstschrijvers.
Die jouw onderneming leiden.
Als deze schrijvers en copywriters tijd hebben tenminste…
Want het is de schrijver die jouw onderneming leidt.
Dus de vraag is:
Wie leidt jouw onderneming?
Afbeelding: Public writer, Jean Jacques de Boissieu, 1790, Metropolitan Museum New York.